Sakrafize
Consumed

Blessings: 1011
A Light Unto The World and Supreme Forum Master
|
 |
« Reply #5650 on: January 20, 2010, 04:05:50 AM » |
|
beter plaats je dat niet  we kunnen beter praten over andere dingen dan gesprekken hebben over alle varianten van poep 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

Blessings: 8
The Netherlands
|
 |
« Reply #5651 on: January 20, 2010, 06:57:23 AM » |
|
okee, nou waar gaan we dan over praten, ik weet niks te bedenken nu hoor
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5652 on: January 20, 2010, 08:17:31 AM » |
|
hmm... das een goeie, ik weet ook niet echt iets goeds.. wat is je lievelingssmaak chips?  heel random vraag i know
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5653 on: January 20, 2010, 08:23:50 AM » |
|
Hamkaas gaat er bij mij wel, maar naturel, paprika, barbecue of iets heel heets vind ik wel erg lekker. Maar heb je dan nog wat leuke huisdieren thuis, nu we het toch over chips hebben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5654 on: January 20, 2010, 09:05:27 AM » |
|
paprika blijft altijd wel lekker, en verder is cheese/onion, pickles, tomato ketchup ook erg goed te eten.  van heet houd hou ik dan weer niet  ik zie de link niet maar dat zal vast aan mij liggen  we hebben vissen en me zusje heeft een cavia. ik heb zelf ook een aantal cavia's gehad maar die zijn niet meer.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5655 on: January 20, 2010, 09:18:53 AM » |
|
pickles heb ik nog nooit gehad en tomato ketchup ben ik niet zo dol op ik zie de link niet maar dat zal vast aan mij liggen  we hebben vissen en me zusje heeft een cavia. ik heb zelf ook een aantal cavia's gehad maar die zijn niet meer. Ha ik heb een hondje, een paar vissen, weet nie hoeveel en 2 cavia's. maar de link ligt zeker bij jou, want de link is als volgt: Chips -> Lekker -> Kip -> Dieren -> Huisdieren Maar niet iedereen ziet dat natuurlijk 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5656 on: January 20, 2010, 11:03:16 AM » |
|
Vind je het gek  ik vind het nogal vergezocht namelijk  maargoed, wat voor behang heb je op je kamer? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5657 on: January 20, 2010, 11:37:59 AM » |
|
Oh gewoon wit en blauw achtig iets, heb ik niet bedacht trouwens, was er al  zou dit de link nu zijn denk je: huisdieren -> dieren -> Runderen -> Koe -> Leer -> Bekleding -> Meubilair -> Kamer -> Behang Maar in ieder geval, wat is je favoriete snoep, om toch even bij het onderwerp behang te blijven
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5658 on: January 20, 2010, 01:33:04 PM » |
|
nee je zoekt het echt te ver  huisdieren -> boerderijdieren -> schaapjes -> schaapjes tellen -> slapen -> slaapkamer -> behang  ik heb wit en traanplaat behang trouwens  mijn favoriete snoep is, pfoeh, er is zoveel lekkers, uh nouja als ik echt moet kiezen dan zeg ik, chocola, daar ben ik wel een liefhebber van  om in het kader van snoepgoed te blijven plakken zou ik u graag willen vragen wat uw favoriete smiley is, daarbij wil ik u graag verzoeken een goede beargumentatie te geven waarom u juist die smiley kiest.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5659 on: January 20, 2010, 01:51:49 PM » |
|
mm chocola ik zit in de butterscotch richting maar het is lekker  en mijn favoriete smiley is toch wel mijn reden zijn zeer complex en uitgebreid als je kijkt naar de vorm is de smiley perfect rond op binair niveau ook is er sprake van perpendiculaire dakjes vorming en van die glanswitte tanden die zo in een beelbuisreclame op de radio kunnen passen. Ook is er sprake van een perfecte perspectie/animatie ratio, zoals je heel duidelijk kunt zien komt deze ratio om en nabij de 3.141592653...=pi dus dat is ook heel mooi. vergeet daarbij niet dat de mond een D-vorm heeft, dit zorgt er voor dat de de p/a ratio nog meer wordt geoptimaliseert tot 2.718281828...=e, dit is heel handig geheugen steuntje om die 2 dus te onthouden. Ook is het duidelijk te zien dat deze smileys allen 18*18 pixels zijn en dat deze smiley de 12e is. dus 18*18*12=3^5*2^4 dit zorgt ervoor dat je zowel 2,3,4 en 5 in een getal hebt staan en het getal zelf is 3888, waar bij het getal begint met een 3 en vervolgens 3 achten. die 8 vind je ook weer terug in 18 van 3888=18^2*12 en de 3 vind je weer terug in 1+2=3. dus daarom vind ik het heel toepasselijk, dat dit mijn favoriete smiley is  maar de mooiste smiley vind ik wel  want het is toch mijn favoriete hobby  Oh ja om nu toch bij de les te blijven, wat is jouw favoriete kostuum die je in de kast hebt hangen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5660 on: January 21, 2010, 09:20:51 AM » |
|
helaas moet ik je dan teleurstellen met het feit dat elke smiley hier rond is dusja. favo kostuum? uhh lol, gwn een broek en een trui, beetje lastig uitleggen, niet?  dit is echt geweldig: http://www.youtube.com/watch?v=CEI0VEBPBKg
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5661 on: January 21, 2010, 09:46:50 AM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnoud777
Desperate For Him
Blessings: 13
|
 |
« Reply #5662 on: January 28, 2010, 03:17:12 AM » |
|
haha.. geweldig filmpje.. nice sakra,, maar wat heeft het met een kostuum te maken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5663 on: January 28, 2010, 09:19:34 AM » |
|
Is dat dan niet duidelijk Kostuums -> kleding -> leer of wol -> koe of schaap -> slachthuis -> vlees -> supermarkt -> vlees en visch  Maar weet iemand misschien hoe laat het is?  want het heeft er toevallig mee te maken
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5664 on: January 31, 2010, 08:37:41 AM » |
|
wat hij zegt. en wat is dat voor vraag? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5665 on: January 31, 2010, 09:35:12 AM » |
|
mm dus je wilt me nu een vraag stellen over een vraag die ik had gesteld. slimme set. Het was eigenlijk meer een retorische vraag. Maar wat is dan je favoriete soepsoort, ik denk dat wat meer aansluit bij de tekst 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnoud777
Desperate For Him
|
 |
« Reply #5666 on: February 01, 2010, 02:18:15 AM » |
|
favoriete soepsoort  XD XDXDXDXDXD wat een ***vraag (A) maarre,, tomatensoep gaat er het beste in bij mij
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5667 on: February 01, 2010, 02:38:15 AM » |
|
Waarom stel je geen nieuwe vraag?, dat hoort er wel bij vind ik P.S. dit is weer een nieuwe vraag die aansluit bij soepsoort P.P.S. kippensoep rulez 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnoud777
Desperate For Him
|
 |
« Reply #5668 on: February 01, 2010, 04:15:21 AM » |
|
okej,., dus elke post moet een vraag bevatten die de volgende beantwoord? Okej.. kippesoep ruleert cker niet,, al is het wel lekker welke soep lust je absoluut niet 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5669 on: February 01, 2010, 10:23:03 AM » |
|
aspergesoep of champignonsoep  een paar keer gehad vond het niet te vreten hoe kom je eigenlijk bij die vraag, ik had eerder een vraag verwacht, zoals: wat voor vinger steek ik nu op? Maar ja, ik denk niet dat je de logica echt goed ziet. Maar nu we het toch over logica hebben, is het een lekker weertje daar? hier alweer een dikke pak sneeuw trouwens 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnoud777
Desperate For Him
|
 |
« Reply #5670 on: February 01, 2010, 10:44:53 AM » |
|
mja,, ik weet niet hoe het thuis is,, maar hier heeft het een gedeelte van de dag gesneeuwd.. en er ligt alweer aardig wat
die logica van jou begrijp ik niet helemaal
vraag: wat vind je van de sneeuw
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5671 on: February 01, 2010, 11:09:36 AM » |
|
ik vind het wel fijn eigenlijk, ik hoor mensen altijd er veel over klagen, maar zo erg vind ik het niet
nou ja die logica was in dit geval wel erg duidelijk hoor:
soep die je niet lust->soep algemeen->kip->ei->schaal->atmosfeer->weer
maar ja dat moet je maar net zien he, wat is je favoriete verkeersbord trouwens
|
|
|
|
|
|
|
|
|
arnoud777
Desperate For Him
|
 |
« Reply #5672 on: February 08, 2010, 05:57:59 AM » |
|
jah,, okey.. op die manier zie ik het ook  ehm.. mijn favoriete verkeersbord  deze natuurlijk.. want dan gelden de regels niet meer  wat is je favorite auto??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
crltj
Forgiven

The Netherlands
|
 |
« Reply #5673 on: February 08, 2010, 07:35:32 AM » |
|
Ik ben niet echt een auto man, dus ik dacht pak er maar een leuke. En dit wordt hem dan:  voordelen: -Lichtgewicht, je kunt hem zelfs meeslepen in geval van nood -verbruikt minder brandstof dan andere voertuigen -En je hoeft je geen zorgen te maken om een krasje, want dat doe je alleen met een splinternieuwe lamborghini o.i.d. -1-zits auto, dus geen gezeur van je vrouw die naast je zit om op te letten op de weg. nadelen: -geen, hij is gewoon geweldig  Maar om nu even terug te komen op waar we waren: Wat is jouw favoriete tv-programma/show?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sakrafize
Consumed

|
 |
« Reply #5674 on: February 11, 2010, 02:08:40 AM » |
|
Ik zie het plaatje niet  poeh, ik denk dat ik dan tog voor draadstaal gaa, dat is een meesterlijk programma  wat vreet je uit op dit moment?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|